úterý 22. července 2014

♥ Common white girl TAG ♥


Tak a máme tu zase nějaký ten TAG. Zrovna tento se mi zdá, že je dost populární u zahraničních bloggerek a dostává se i k nám do ČR. Teď nejsem moc aktivní, protože jsou prázdniny a já pořád někde jsem :) takže chci se omluvit za mou neaktivitu..


Jak dlouho ti ráno trvá příprava?
-asi 45 minut :) se vším všudy

Kolikrát denně fotíš sama sebe?
-nefotím se denně, jen když je čas a když je v čem a s kým :)

Kolik instagramových odběratelů máš a kolik tam máš fotek?
-145 :) málo ;) fotek tam mám 58
http://instagram.com/le_livy

Říkáš někdy "OMG" nebo "LOL" nahlas?
-říkám OMG skoro vždycky když jsem překvapená, LOL jen parkrát

Nosíš to samé oblečení i druhý den?
-rifle či legíny třeba i týden (dokud se nezašpiní) tričko si spíš vezmu a pak ob den

Jsi rasistická?
ne! :) a nikdy nebudu (y)

Instagram, Twitter nebo Tumblr?
mám jen Instagram, takže asi ten

Jak trávíš většinu volného času?
většinou u koní, nebo na internetu ;)

Jaké jsou tvé oblíbené youtuberky?¨
z českých je to Nici Koderová - má užasný videa, doporučuju kouknout se na ni ;)
                        Gabrielle Hecl - miluju její hlas (y)
ze zahraničních je to Bethany Mota - pro mě nejlepší youtuberka ze všech! ♥
                                  Andreas Choice - mám ráda její DIY

Bethany Mota :)








Doufám, že se vám tento TAG líbil a brzy snad bude další příspěvek. Nechci se pořád opakovat, ale komentujte čtěte, staňte se pravidelnými čtenáři. Pokud vás tu bude dost, určitě můžete čekat překvapení v podobě Giveaways a podobných soutěží. 

Mějte se hezky. xoxo Livy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš krásný komentář !