neděle 6. července 2014

♥ Beauty Blogger Tag ♥


ČAUKÓ
dneska jsem tu se svým Beauty tagem :) Dozvíte se toho o mně zase malinko více než víte :)


 
1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité? 
Rovné, ale začínají se mi trošilinku kudrnatit :(
 
2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
 ne, nebarvím si vlasy, ke kadeřnici chodím 3x do roka :)
 
3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
někdy rozpuštěné, podruhé zase jinak
 
4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě? 
 Jen v létě
 
5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš? 
 to je různý, nekdy 5 minut a někdy taky 15 minut :D
 
6. Líčíš první oči nebo používáš make-up?
 když si dám jednou za čas make-up, tak prvně samozřejmě ten, pak až oči a zbytek ;)
 
7. Sbíráš make-up, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
 jen to co doopravdy nutně potřebuji
 
8. Jak často nosíš umělé řasy?
 no, přiznám se, umělé řasy jsem ještě nikdy neměla ;)
 
9. Líčíš se každý den?
 řasenkou a tužkou na oči ano, jinak vypadám, jak kdybych byla 1000 let po smrti -_- a to doopravdy nechtějte :D
 
10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?
 každý den chodím ven, protože mám pejska doma, který taky musí chodit na ,,záchod"
 
11. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
 Jestli se myslí make-up jako make-up tak jo
ale jestli se myslí make-up se vším všudy, tak ne, jen když jsem byla mladší tak ano
 
12. Plánuješ si denně oblečení?
ne, vždycky si to naplánuju až když stojím ráno ve spodním prádle před svým šatníkem
 
13. Jak často střídáš kabelky?
 nenosím kabelky ;) nejsem ten tip holek (zatím), co by nosil kabelky naprosto ke všemu co jde
 
14. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 
 chodím spát kolem 0:00 (teď je 0:04)
vstávám kolem 11 hodiny, do školy teda v 7, ale od 1.9. budu vstávat v 5 -_-
 
15. Pravák/Levák?
 jako jedna z mála levák ;)
 
16. Jak jsi vysoká? 
 169 cm, málo :/
 
17. Kolika mluvíš jazyky?
 tak mluvím česky, ale v zahraničí převážně anglicky, jen někdy si zkusím němčinu, ale teď kam půjdu na školu (Cestovní ruch) budu muset mluvit pořád jinou řečí než je čeština ;)
 
18. Kolik máš zvířat? 
 aktuálně máme 2 psy a 2 želvy :) ( u babičky 2 kočky)
měli jsme 4 psy, 3 koně, klokana, atd.
 
19. Čteš komentáře na blogu?
na mém blogu? vždycky se nemůžu dočkat až nějaký pěkný komentář napíšete :) dělá mi to strašnou radost ;) a nejen mně, všem bloggerkám ;) 
 
20. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet? 
 ano, kdo by to nedělal :)
 
21. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Light Breeze- ani nevím jak to vzniklo, chtěla jsem něco zajímavého, ale pořád mě nic nenapadalo až jsem nějak přišla na lehký vánek :)


Budete dělat tento TAG? :) šup sem, ráda si ho přečtu

xoxo Livy ♥


Facebook / Ask.fm / Instagram

2 komentáře:

Děkuji za Váš krásný komentář !