neděle 18. května 2014

Yesterday photos

Ahojky :) 
Včera jsem se byla fotit na Střelnici, přidám sem pár fotek s popisem odkud a za kolik oblečení mám :)

- Šaty, tmavě modrá, přes internet, 400,-

Košile- New Yorker, 350,-
Tílko-Tezenis, 120,-
Rifle-Tally Weil, 500,-
Pásek- přes internet, asi 300,-
Brýle-C&A, 125,-
Náhrdelník-Takko, 135,-
Náušnice- Barvy a Laky, 50,-



 Bunda-přes internet,500,-
 Boty- přes internet, 320,-
 Šaty- bílé, přes internet, 200,-



Koloběžka- přes internet, 1075,-














Livy

6 komentářů:

  1. pekne fotky, libi se mi foceni v prirode :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :-)
    Kouknu se na soutěž

    OdpovědětVymazat
  3. strašně nekvalitní fotky,pokud chceš něco fotit,tak pořádný fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, jojo :) co je na nich nekvalitního prosím tě?? já si můžu fotit co chci a jak chci a nikdo mi nebude rozkazovat jaký mám zrovna fotit a přidávat fotky..
    Ten pocit, když vím kdo to píše :D

    OdpovědětVymazat
  5. Musíš přijimat i kritiku a ne se hned bránit, fotky jsou rozmazané,jako by byli vyfocené mobilem. Takže jsi buď slepá nebo nezkušená,kvalitní fotky vypadají opravdu jinak,nemyslela jsem model na fotce,ale celek. a těžko můžeš vědět kdo to píše,protože tě vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě vadí to, že hejtuješ a ještě pod anonymem, když mi něco chceš napsat tak si odkryj anonyma prosím, a kdo tu psal, že tyto fotky jsou od profesionála? :)

      Vymazat

Děkuji za Váš krásný komentář !